AAA-Shops-nl
Contactinformatie
Over AAA-Shops-nl
Op alle geleverde producten geldt de normale fabrieksgarantie. Het retourneren van uw bestelling is gratis. Producten dienen binnen 30 dagen te worden geretourneerd. Retourvoorwaarden: - Retouren kunnen wij alleen accepteren mits in de originele verpakking en ongebruikt. - Tevens de verpakking niet beschrijven en of overmatig plakband gebruiken. Klantenservice Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 8:30 uur tot 17:30 uur. Op zaterdag van 11.00 - 15.00 uur. Levertijden: Maandag tot 23,00 uur besteld is dinsdag in huis Dinsdag tot 23,00 uur besteld is woensdag in huis Woensdag tot 23,00 uur besteld is donderdag in huis Donderdag tot 23,00 uur besteld is vrijdag in huis Vrijdag tot 23,00 uur besteld is zaterdag in huis Zaterdag tot 16:00 uur besteld is maandag in huis Zondag besteld is dinsdag in huis Wij willen 100% tevreden klanten.
Beoordelingen van onze klanten
Mateusz Kesy
Rita Boomsma
Rita
Noor Janssen
NJ
Rian Melis
Rian Melis
R Belghar
R
Jacob Oost
G
Addy Bakker
Vincent Kreuger
Jan Dijkhuis
D Van der Weerd
Weerd
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.