Hippe Amstelveen
Bankje is prima. Verkoper was aardig maar kwam zijn belofte niet na. Pas 7 dagen na bestelling ontvangen. Hij gaf gisteren aan een compensatie aan te bieden maar heb nog niets ontvangen
Bankje is prima. Verkoper was aardig maar kwam zijn belofte niet na. Pas 7 dagen na bestelling ontvangen. Hij gaf gisteren aan een compensatie aan te bieden maar heb nog niets ontvangen
Product precies als op afbeelding. Snelle levering.
Jammer genoeg kwamen de producten beschadigd aan door de verzending met de Post! Producten dus helaas terug gestuurd. Nog afwachten tot retour vh geld maar snel en goed geholpen met de retour vd producten!
Verkeerde parasol gekregen en vervolgens moest ik 2x bellen om hem te kunnen retourneren omdat er iets misging met hun e-mail ofzo.
Mooie stoelen en snelle levering
Allemaal primadeluuks!
Heb niet veel woorden nodig, alles is gewoon super gegaan. Ga zo door.
Gewoon goed van bestellen tot bezorgen
Zeer slechte service. Bestelling op vrijdag gedaan, geen enkel bericht van hun daarna en nadat Blokker hun gecontacteerd heeft krijg ik ineens melding dat bestelling geannuleerd is. Zeer vreemde gang van zaken...
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.