Marc van der Zande
Het product werkte niet. Bellen was niet mogelijk. Op email geen reactie ontvangen. Nu heb ik een niet werkend product geen reactie en geld weg.
Het product werkte niet. Bellen was niet mogelijk. Op email geen reactie ontvangen. Nu heb ik een niet werkend product geen reactie en geld weg.
Ik heb via Blokker het telefoonnummer gekregen van de verkoper o,ivragehad over het installeren van het product. Op het telefoonnummer wordt je automatisch doorverwezen naar een emailadres. Je krijgt geen enkel contact.. Ik overweeg retour.
Snelle en nette bezorging
Veel plezier met het vlees brandijzer!
Artikel beter dan verwacht en leveringproces volledig okay
Dank voor de bestelling!
Met de verkoper liep alles goed alleen het product was niet wat ik er van verwacht had
Toch dank voor de positieve feedback
Ik probeer al een paar weken een retour bon te ontvangen om het product terug te sturen, zelfs na contact met Blokker nog niks van BosB vernomen.
Trap er niet in. Bedrijf NL adres en tel aan op site. Bij bellen krijg je direct een bandje dat je mail moet sturen. Stuur je mail reageren ze niet op. Product komt gewoon uit China.slechte screening blokker en oplossing duurd lang en niet eenduidig
Het werd 1 dag later geleverd, niet op de juist tijd. Incompleet. Gebruiksaanwijzing niet Nederlands. Product informatie niet goed uitgelicht. retour sturen. Kon niet bij Blokker waar je het besteld heb. Gebeld met Bosb. Geen telefoniste per mail
Ik probeer de verkoper te bereiken maar als je hem belt krijg je een bandje dat je hem moet mailen Dit heb ik twee keer gedaan maar geen reactie. Ik wil mijn aankoop retourneren maar geen reactie
Kan geen contact krijgen wat betreft mijn probleem. Er zijn geen montage onderdelen bij. Kan de tafel nog steeds niet gebruiken. Na een aantal telefoontjes en mailtjes is er nog steeds geen verandering. Ben niet van plan daar weer iets te bestellen.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.