Cstore
Contactinformatie
Over Cstore
Beoordelingen van onze klanten
Ria Ophof
Het laatste eigenlijk geen ster er zat een kapot produkt in en tot heden geen reactie gehad op een e-mail. Vind ik erg zorgelijk geef even een reactie naar de klant.
Hassan Touzani
Zacaria Aitlhaj
Ik heb een aantal keer gebeld betreft retour maar nog geen retour stickers ontvangen. Geen goede communicatie en lang in de wacht, zeker 5 keer gebeld en nog geen duidelijkheid.
M ellen verheijen
Het zag er goed uit netjes verpakt
Anita van Berkom
Jammer dat ik zelf met Blokker moet bellen na 1 week retourneren om mijn geld terug te krijgen.
Peter de Groot
Goed advies en behulpzaam
Mike Delhij
Product tot heden niet ontvangen.
Tessa van der Rijken
Er miste onderdelen in het pakket: schroefjes en bevestigingsmateriaal. Ze wilden dit niet nasturen, dus het hele grote pakket moest terug. Weinig servicegericht ervaren enniet milieuvriendelijk. Traag contact en na week nog geen geld terug.
Richard Ulrich-smits
Bezorging in nl wordt gedaan door DPD wat de slechtste bezorger in Nederland is. Te lui om uit te stappen, Altijd niet thuis melding ook als je thuis bent.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.