De-Gadgetwinkel
Contactinformatie
Over De-Gadgetwinkel
Beoordelingen van onze klanten
marleen keizer
Top onze kat 🐱🐈 is er zo blij mee wij ook
Krijn Braber
Omdat ik zelden of nooit een “10” geef (5 sterren) en er altijd ruimte voor verbetering is. Anders misschien 4,5 ster als dat zou kunnen.
Deepak Patandin
Niet ontvangen. Telefoonnummer is buiten gebruik. Beantwoord mijn mail niet.
Reactie van De-Gadgetwinkel
Beste Deepak, De mail die u heeft gestuurd betreffende de vermiste zending heeft u in het weekend verstuurd. Dan is er helaas niemand aanwezig om de mail te beantwoorden. Vandaag , maandag, is de eerste dag dat wij weer beschikbaar zijn en hebben het dan ook meteen opgepakt. Omdat het probleem bij PostNL ligt hebben wij een onderzoek gestart, zodra wij meer weten hoort u hier natuurlijk meteen van. Excuses voor het ongemak.
H.M. van Lagen
Jenny van IJzendoorn
Hans de Vreugd
Goed en snel geleverd.
J.F.M. van Cleef
Geen persoonlijk contact gehad alleen digitaal en dat ging goed.
Françoise Bosch Claudet
Ilda Coutinho
Ib ben goed geinformeerd,het prodct was er snel,alles netjes afgehandeld
Een artikel retour sturen? Dat kan binnen 30 dagen na ontvangst.
Lees onderstaande voorwaarden en instructies goed door.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten dienen met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking teruggestuurd te worden.
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Let op!
Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij de retour afwijzen of een waardevermindering in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken of omwille het hygiëne aspect kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten zoals een scheermes of stofzuiger met gebruikt filter). Ben je niet zeker of je jouw product kan retourneren? Contacteer onze klantenservice met onderstaande gegevens.
Heb je een klacht of een probleem met een artikel?
Onze klantenservice is 6 dagen in de week te bereiken en staat altijd klaar om jouw vragen of opmerkingen te beantwoorden. Contacteer ons via
op +31638849856
klantenservice@degadgetwinkel.nl
Retourinstructies
- Ga naar https://degadgetwinkel.myparcel.me/
- Vul de Track&Trace code en je postcode in
- Scroll naar beneden en klik op ''Retourlabel downloaden''
- Doorloop de retouraanvraag en ontvang je retouretiket en -instructies.
Indien het artikel volgens de voorwaarden hierboven is ontvangen, vervalt je betalingsverplichting. Heb je al betaald? Dan zal het geld worden terugbetaald.