Virginia Klerks
Het is de eerste keer dat ik iets bij jullie kocht. Tot nu toe wel tevreden.
Het is de eerste keer dat ik iets bij jullie kocht. Tot nu toe wel tevreden.
Ik heb alleen maar complimenten voor de verkoper , jammer dat bij het afhalen een misverstand ontstond aangezien de levering was gedaan door post nl en niet door DHL doe daar normaal gesproken af leverd ,
Heldere uitleg en vlotte levering.
ik heb seniorengsm besteld voor mijn vader van 87.nu bleek de kaart niet te passen . dus kon gsm retour .telefonisch contsct met denver benelux,maar dat kon niet zeiden ze. telefonisch contact met blokker gehad ,zou geregeld worden. niks meer gehoord
Prima product voor een prima prijs en zonder bezorgkosten. Alleen de bezorging via Post Nl zou op zaterdag zijn en werd op maandag bezorgd.
De ene dag besteld en betaald en de volgende dag bezorgd!
Mooi product blij mee.
Alles was goed!
Duidelijke display. Horloge zit goed om je pols. Gegevens van de waarden voor je gezondheid, zijn voor mij allemaal aanwezig. Kortom zeer tevreden met deze Smartwatch!!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.