EP-Beerepoot
Contactinformatie
Over EP-Beerepoot
Beoordelingen van onze klanten
E.J. Harzevoort
Snelle levering en goed product
Wil van Veldhoven
had gekozen voor deze verkoper die gaf aan voor 15.00 uur besteld de volgende dag in huis. Ik heb voor 15.00 uur besteld, geen levering volgende dag. Ik had 'm goedkoper kunnen kopen maar Alleen niet de volgende dag levering maar nu dus ook niet.
Grzegorz Stroinski
Mijn bestelling is verloren gegaan en ik heb deze niet ontvangen. Ik wacht op de terugbetaling, dit duurt maximaal 10 dagen, ik ben erg teleurgesteld
Els Wevers
Ik heb een koekenpan besteld die afgebeeld stond met deksel, andere stonden zonder deksel afgebeeld. In de tekst stond er niet bij dat het product zonder deksel geleverd zou worden. Dus je gaat er vanuit dat de deksel er gewoon bijzit.Helaas niet dus
Daan Visker
Aan de omschrijving is duidelijk geen moeite gestoken, met nog [parameters] die gevuld zouden moeten worden. Veel mailtjes over de levering, maar daarin dus wel volledig. Bezorging op pick-up point is prima verlopen.
Leo van Staveren
Product veel te laat geleverd. Gevraagd om retourbon maar hier nog geen reactie op gehad.
Dave Koene
Het hele proces is super gelopen!! En supersnelle levering.
Giliano Niamut
Marian Scheerder
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.