Hennie Roosen
Kreeg na gebeld te hebben een voicemail waarin mijn telefoon nummer had in gesproken en werd3een paar minuten later teruggebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik zeg TOP.
Kreeg na gebeld te hebben een voicemail waarin mijn telefoon nummer had in gesproken en werd3een paar minuten later teruggebeld en werd vriendelijk te woord gestaan. Ik zeg TOP.
Het ging allemaal snel en netjes!
De levering is al 2x verplaatst. Ik zal niet snel aan Blokker denken wanneer ik een product wil aanschaffen.
Snel geleverd, prima afhandeling. Bestelling via blokker ging goed.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.