MEDIONshop-Nederland
Contactinformatie
Over MEDIONshop-Nederland
Heb je vragen over onze producten of je bestelling? Neem dan contact met ons op: 0800-2200230 (gratis)
Er is door de EU-Commissie een internet platform voor geschillenbeslechting gemaakt ("ODR-platform"). Het ODR-platform is bereikbaar via de volgende URL: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Beoordelingen van onze klanten
Henk Baartman
Alles wat een klant wil is uitgevoerd!!! Perfect
Reactie van MEDIONshop-Nederland
Hey Henk, hartstikke bedankt voor je beoordeling! Wij wensen je veel plezier met de aankoop! Groetjes Medion
A. van Maassen
Ruud Lieshout
jwp vermeulen
Zeer slecht, nu na 8 dagen nog niets ontvangen maar wel betaald,schandalig. Dus nooit meer!
Reactie van MEDIONshop-Nederland
Beste heer/mevrouw Vermeulen, We hebben contact opgenomen met DPD omtrent deze bestelling en zijn in afwachting van een reactie. Zodra we meer weten stellen we u uiteraard op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes Medion Webcare team - MR
Jaap Helder
Medion wel goed maar Blokker niet tevreden over.Produkt te koop aangeboden wat niet meer leverbaar was.Moet het aankoop bedrag nog terug hebben.Bij Bolcom besteld en wel snel bezorgd
Reactie van MEDIONshop-Nederland
Beste Jaap, Bedankt voor je beoordeling! We hebben de melding m.b.t de terugbetaling doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Het kan maximaal 14 dagen duren voordat u het bedrag terug ontvangt. Groetjes, Medion Webcare Team ^MR
Ton Boom
Veronica Arrindell
Alles ging uitstekend en bezorging was op tijd.
Reactie van MEDIONshop-Nederland
Beste Veronica, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team - MR
Peter de Boer
Nog steeds niet geleverd
Reactie van MEDIONshop-Nederland
Beste Peter, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. We zullen dit intern nakijken en contact met je opnemen hierover. Met vriendelijke groet, Medion Webcare Team
Theo van der Horst
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.