Coby De roodt
Bij de kast had ik 2 scharnieren die niet paste ik belde naar meubella en kreeg Nancy aan de lijn die heeft het voortreffelijk opgelost. Kortom een goede service
Bij de kast had ik 2 scharnieren die niet paste ik belde naar meubella en kreeg Nancy aan de lijn die heeft het voortreffelijk opgelost. Kortom een goede service
Informatie over de kleur van de kast is niet duidelijk. Levering was geheel volgens afspraak, waarover ook duidelijk gecommuniceerd wordt. Klantenservice is goed bereikbaar, snel en vriendelijk.
Bezorging is prima geregeld, duidelijke aanduiding van levertijd (venster van 2 uur) en half uurtje vooraf een telefoontje. Er ontbrak een knopje aan de kast, is heel adequaat opgepakt. Top!
Ging prima
Allees gad prima en snel geleverd
Prima dressoir. Voor het in elkaar zetten is wel ervaring nodig. Niet alle onderdelen zijn voorgeboord.
Tw
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.