Marja Poschmann
Er was iets mis gegaan door post nl met de levering, toen ik dat ook aan hun doorgaf was er heel snel reactie. Dat is altijd fijn
Er was iets mis gegaan door post nl met de levering, toen ik dat ook aan hun doorgaf was er heel snel reactie. Dat is altijd fijn
Op de verpakking stond als afmetingen 4 x 6 , ik had 4 x3 besteld. Na een mail te hebben gestuurd bleek dat het een drukfout was, ondertussen had ik wel de terugstuur labels gekocht. Foute afmetingen overplakken met de juiste is misschien een optie.
Contact met de verkoper heb ik niet gehad. Dit was ook niet nodig.
Vlug geleverd. Goede verpakking. Goede bezorger.
De spiegel nog steeds niet ontvangen - l
Snelle en correcte levering
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.