Krijn Kraak
Geen reactie en communicatie over onjuiste leverdatum. Geen terugstorten van vooruit betaalde mislukte aankoop.
Geen reactie en communicatie over onjuiste leverdatum. Geen terugstorten van vooruit betaalde mislukte aankoop.
Goede snelle levering
Product was niet leverbaar en daar kwamen we pas achter nadat wij hen gingen bellen. Zeer vervelend want de website beloofde ons bezorging op de volgende dag en er was deze keer echt haast bij.
Mijn pakket heb ik nog steeds niet ontvangen, mede doordat deze is teruggestuurd onder het mom “dat ik deze niet wilde aannemen” echter was ik niet thuis en is deze niet bij de buren afgeleverd in een opslagplek.
Men heeft het verkeerde artikel, nl een agenda gestuurd. Hierop heb ik gereclameerd en verzocht om het goede te sturen. De agenda heb ik per kerende post terug gezonden. in een tweede mail werd mij verzocht om opnieuw te bestellen. heb ik niet gedaan
Goed is goed.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.