DO Van Loon
De volgende-dag-bezorging werd ruim niet gehaald. Besteld op vrijdag en pas op maandag contact vanuit de leverancier.
De volgende-dag-bezorging werd ruim niet gehaald. Besteld op vrijdag en pas op maandag contact vanuit de leverancier.
Nooit meer! , bestelling nog steeds niet ontvangen, zal wel aan PostNL liggen?, maar al 2x is bestelling niet bezorgd en teruggestuurd , heb nu mijn geld terug gevraagd kijken of dat lukt en hoelang dat gaat duren!
Goed product. Was alleen iets mis gegaan in de communicatie waardoor ik product later binnenkreeg. Ik heb contact opgenomen met leverancier die heeft het weer opgelost. Goede service dus.
Herman
J.
E
Z. Yonar
Philips
Ooms
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.