Joki Vos-Behagel
Ik heb 1-7-2024 geretourneerd en is volgens barcode afgeleverd, maar van de winkel nog geen bericht gehad over ontvangst en terugbetaling.
Ik heb 1-7-2024 geretourneerd en is volgens barcode afgeleverd, maar van de winkel nog geen bericht gehad over ontvangst en terugbetaling.
Gewoon volgens afspraak
Goede comunicatie en snelle levering,heel tevreden.
Snelle levering
Wel apart langs hoeveel bedrijven de bestelling gaat.
mijn ervaring delen Is nog lastig De bestelling is retour gegaan op 11augustus onder de meededeling dat zodra de retourzending binnen is Blokker restitueert Dus wachten wij af of Blokker geld terugstort
Geachte mevrouw de Ruijter, Uw retourzending is al begin van de week verwerkt, u ontvangt uw betaling elk moment terug van Blokker. Fijne dag
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.