Mira Kreling
Bezorging was wat laat
Bezorging was wat laat
Waar blijft m’n bestelling! Kan geen recensie geven als ik niets ontvang!
Mooie mand maar te groot ,, had kleinere moeten bestellen Dus geprobeerd te retourneren wacht nog altijd op gegevens omdat te doen Helaas contact met bedrijf gaat niet erg soepel Mijn advies doe bij de bestelling retour formulier
Na 4 dagen een verkeerde kleur schort geleverd. .we hadden een lichte groene besteld maar kregen een licht bruine. Jammer van de tijd van bezorgen. 4 dagen. Vele groeten
Hoe kan ik een product review doen als ik mijn product nooit geleverd heb gekregen....
Mijn bestelling werd op tijd geleverd, Over het algemeen was het een goede ervaring
retourneren gaat niet gemakkelijk (je moet een e-mail sturen voor een verzendlabel) en het duurt allemaal erg lang voordat je iets hoort en je geld terug krijgt.
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Na berichten op app.krijg ik ook geen antwoord op mijn vraag.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.