Erik Abegg
Product is van zeer matige kwaliteit. Doe jezelf en je portemonnee een plezier en koop iets van IKEA
Product is van zeer matige kwaliteit. Doe jezelf en je portemonnee een plezier en koop iets van IKEA
Levering c.q. bezorging prima. Helaas voldoen de kussens niet aan de verwachting. Tel. contact voor retour instructie c.q. formulier niet mogelijk wegens ’zomerdrukte’. Wacht nu al enkele dgn. op mail over mogelijkheid van retour zenden.
Er staat vermeld dat het van de living store afkomt.. Heel misleidend. Het komt namelijk van de Vida XL af.
We hadden boekenkast besteld. Op basis van de foto’s besteld. Bij binnenkomst kwamen we er snel achter dat dit niet de gewenste kwaliteit was. Boorden die al beschadigingen hadden, maar ook niet waren voorgeboord. Deze kast van VidaXL gaat terug!
Het product bleek van VidaXL te zijn en dat is geen favoriet van mij. Ook bij dit product is de kwaliteit niet in verhouding met de prijs.
Heel snel en correct thuisbezprgd
geen idee over het contact
Ik bestel een product bij the living store maar krijg een product van vidaxl. Dat vind ik misleidend. Ik had goede hoop dat het product naar wens was maar de kwaliteit is ver beneden peil. Ik hoop dat ze het op komen halen en ik mijn geld terug krij
Goedemiddag John, Wat jammer dat u ons beoordeelt met 1 ster. The Living Store is inderdaad een lijn binnen VidaXL, mijn excuses voor deze verwarring. Ik zie dat er al contact is via de mail. We zullen het vanuit daar weer verder oppakken :) Fijne dag, Mandy
Heb nog niks binnen wacht nog op mijn bestelling het had uiterlijk vrijdag binnen moeten zijn wacht het weekend even af
Beste Conrad, Helaas heeft u ons beoordeeld met 1 ster. Reeds heeft u contact met ons opgenomen dat u de zending nog niet heeft ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen met het magazijn dat zij de (nieuwe) zending zo spoedig mogelijk dienen klaar te maken en met de vervoerder mee te geven. Ik hou u via de mail op de hoogte. Ik wens u een fijne dag, Mandy
Ik heb uiteindelijk m'n keukentrolley's niet ontvangen. De bestelling werd om onduidelijke redenen geannuleerd en m'n geld werd teruggestort. Een flinke domper voor mij. Ik blijf hopen dat die keukentrolley's ooit weer op de markt komen
Goedendag , Wat vervelend om te vernemen dat u ons beoordeeld heeft met 1 ster. Ik zie inderdaad dat wij de bestelling hebben geannuleerd wegens geen voorraad en dat u reeds bent terugbetaald. U kunt een oogje houden op de verkooppagina van de trolleys, zodat u deze kunt bestellen wanneer deze weer op voorraad zijn. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Mandy Ik wens u een hele fijne dag. Vriendelijke groet, Mandy
Je hebt de mogelijkheid om binnen 30 dagen na je bestelling de producten GRATIS te retourneren.
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.