Jan Cremers
Perfecte begeleiding bij de bestelling en snelle levering van een geweldig product
Perfecte begeleiding bij de bestelling en snelle levering van een geweldig product
Belachelijk. Ik krijg een email dat mijn aankoopbedrag wordt teruggestort ivm retour of annulering. Het is echter zo dat ik nog niks ontvangen heb. Heb van hun ook geen enkel beticht ontvangen
Beste, We vinden het erg vervelend om te horen dat u zo teleurgesteld bent in onze service. Via de klantenservice mail hebben we u laten weten dat we dit artikel helaas niet meer op voorraad hebben. Hierdoor zijn wij helaas genoodzaakt om u het aankoopbedrag terug te geven, zonder dat u inderdaad iets heeft ontvangen. Als u nog vragen heeft kunt u telefonisch contact met ons opnemen, zodat u alsnog een fijne ervaring heeft met Happybed: 085 080 5350 Met vriendelijke groet, Happybed
Heerlijk warm
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.