Wim van de Poll
van de verkoper heb ik weinig gemerkt, maar de bezorging bij mijn pakketophaalpunt ging goed, en de info per mail was niet teveel en niet te weinig.
van de verkoper heb ik weinig gemerkt, maar de bezorging bij mijn pakketophaalpunt ging goed, en de info per mail was niet teveel en niet te weinig.
Ik vind het rekje te licht en te laag. Ik had hem steviger verwacht.
Ik kreeg, nadat er een beschadigd plankje uit de doos kwam, direct iemand van het bedrijf zeof aan de lijn, die het probleem meteen oploste. Top!
Bedankt voor uw goede review!
een super ding. Aanwinst in de keuken! geen geklooi meer met vershoudfolie
Wij vonden het heel fijn dat de verkoopsters mee dacht over wat wij wilden hebben en dat wij dat konden bestellen in de winkel
product exact zoals omschreven, prima kwaliteit, de afhandeling was correct en vlot, niets op aan te merken prima dus!
Prijs - kwaliteit verhouding valt erg tegen
Beste heer Duncker, We hebben uw beoordeling ontvangen en zien dat u niet tevreden bent over het product. U heeft nu echter ons als verkoper beoordeeld en niet het product zelf. Ik zou u willen vragen de beoordeling van ons als verkoper aan te passen mits u het daar mee eens bent. Het gaat dan met name hoe u de aankoop ervaren heeft, onderdelen hiervan zijn bijv. de (snelheid van de) levering, de verpakking, eventueel of de beschrijving op bol.com overkomt met wat u ontvangen heeft. Het product zelf kunt u op de productpagina recenseren: Breda hangdroogrek Op die manier kunt u toekomstige consumenten helpen bij de keuze voor een hangdroogrek maar ook apart of de verkoper zijn werk goed doet. We hopen dat u hieraan mee wilt helpen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Thomas
Netjes e snel geleverd
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.