Trendzone-BV
Contactinformatie
Over Trendzone-BV
Beoordelingen van onze klanten
R Spaans
Het product (key-finder) werkt alleen op sterk verouderde Androidversies, de productinformatie vermeldde dit niet. Ik kon het apparaat hierdoor niet gebruiken. Geld netjes teruggekregen.
Marjon Hillebregt
Duidelijke product info. Goede kwaliteit en netjes verpakt en geleverd
Klaske Heeringa
Jaap Schuit
De online bestelling is naar volle tevredenheid uitgevoerd en het product is van uitstekende kwaliteit prijsverhouding. Buitengewoon tevreden
Rosemarie Grootenhuis
Werd te laat bezorgd
Reactie van Trendzone-BV
Beste Rosemarie, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je bestelling te laat is geleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Ik zie in ons systeem dat je bestelling op tijd de deur uit is gegaan. Ik ben bang dat je bestelling is vertraagd bij het postsorteercentrum van PostNL. Is je bestelling wel naar wens? Met vriendelijke groet, Sophie | Customer Happiness Specialist Trendzone BV | Verkooppartner van Blokker
Stefan van der waal
Ik had het product de volgende dag al in de brievenbus. De prijs was heel goedkoop en het hoesje is goed! Zoals in de beschrijving was het hoesje. Erg tevreden over de verkoper
Wilco van Helleman
Online besteld op zondagmiddag (dus voor 23:00 uur). Er staat duidelijk op de site vermeld: voor 23:00 uur besteld is volgende dag geleverd. Vervolgens heb ik het product ontvangen op woensdag in een eerder geopende verpakking (open gescheurd).
Ronald Lucken
Nog steeds niets ontvangen wel betaald afwachten dus niet tevreden
Als je een product wilt retourneren kun je je retour aanmelden door ons te mailen op contact@betaalbarehoesjes.nl. Geef hierbij de reden van retour en het bestelnummer op. Onze klantenservice stuurt dan een retourlabel toe. Met behulp van dit verzendlabel kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.