Tristar-Europe
Contactinformatie
Over Tristar-Europe
Beoordelingen van onze klanten
Louis Schmitz
De hapjespan is zoek geraakt bij DPD.. Blokker klantenservice gebeld jullie hebben een mail naar Tristar Europe afgelopen dinsdag en tot nu niks gehoord.. Dus er is nog steeds geen actie ondernomen. Dit is niet zo als het hoort. Mvg .
Nelly Keepers
Er is geen verbinding te vinden moest blokker klantenservice gebeld en die hebben mij geholpen slechte service van Tristar
Valentin Vlasov
Isabella Boelaars
Ik heb nog geen contact gehad met de verkoper
Bernard Colenbrander
Correct behandeld en snel bezorgd.
a suik
Nou voor 15.00 uur besteld morgen in huis ,dacht mooi voor de paasdagen was 5 dagen daarvoor nou ik zit nog te wachten heb nog niets binnen zou eerst gisteren komen maar helaas nu hoop ik morgen . Heel jammer had alles in huis voor de gourmet.
Rietje Boot
Perfecte aflevering
Elly Stoppelenburg
Heel goed
Ahmet Yorulmaz
The next day, the package was said to be at your home, but three days later the product arrived. The cargo tracking webpage is also deceptive. In addition, the product did not give the performance I expected. Cooked the pancake too late.Return
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.