Raaed Awad
De verkoper zelf VONROC is heel goed en het contract met ze, maar de bezorgingbedrijf DPD is heel slecht. Mijn bestelling is al sinds een week rond aan het reizen in de stad en niet bezorgd worden.
De verkoper zelf VONROC is heel goed en het contract met ze, maar de bezorgingbedrijf DPD is heel slecht. Mijn bestelling is al sinds een week rond aan het reizen in de stad en niet bezorgd worden.
Helaas wacht ik nog steeds op de terugbetaling. Het product was waardeloos
Ik goed geholpen
Kan niet beter, keurig!
Prima. Product zo als omschreven, snel in huis, netjes gegaan.
Binnen een dag geleverd goede maaimachine voor weinig
prima grasmaaier, snel geleverd. Mijn derde elektrische Vonroc product, alle 3 super!
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.