Marcelle Boots-Willems
Snelle levering, stevig verpakt, goede prijs kwaliteitverhouding
Snelle levering, stevig verpakt, goede prijs kwaliteitverhouding
Alles is prima verlopen en netjes optijd geleverd TOP.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor het achterlaten van deze erg mooie beoordeling. Daar worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
De poster kwam beschadigd uit de verpakking. Één mailtje naar de service afdeling en er werd gelijk een vervangende opgestuurd. De tweede was er de opvolgende dag ook weer en deze is goed. Product precies zoals verwacht.
Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze erg mooie beoordeling. Fijn dat het goed opgelost is. Tot een volgende bestelling en heel fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Gemakkelijk bestellen, zeer snelle levering!
Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw erg mooie beoordeling. Hier worden wij heel vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration Nederland
Prima snelle gerichte service
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling. Daar worden wij erg vrolijk van. Graag tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
Afbeelding op blokker van de fotolijst komt niet overeen met de levering. Fotolijst zou een witte binnenkant hebben maar is karton kleur, heel jammer. Levering wordt gecrediteerd en fotolijst hoef ik niet te retourneren.
Goedemorgen, Hartelijk dank voor jouw reactie. Wij zijn inmiddels druk bezig om afbeeldingen aan te passen. Dit is een grote klus, waardoor het kan voorkomen, dat er nog geen juiste foto bij een artikel staat. Mijn excuses voor de verwarring. Tot een volgende bestelling en fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Marga Klantenservice Your Decoration
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.