Zorgthuiswinkel-nl
Contactinformatie
Over Zorgthuiswinkel-nl
Beoordelingen van onze klanten
Ursela Schoot
De installatie was wat lastig, maar na een beschrijving toegemailld te hebben gekregen, lukte het prima. En erg vriendelijk te woord gestaan
Otto van Bergen
De wandelstok is van goede kwaliteit, alleen wel erg dun gelakt. Beschadigingen treden snel op
Gerrita Raterink
Ontvangen rollator en rolstoel combi is een andere dan op de foto
Ans Hompes
Snelle levering.
Renata Wiersma-Lubach
eigenlijk geen kontakt met verkoper
Joke van Rijn-Roskam
Ik ben zeer te
c grilk
Ik ben bijzonder tevreden over deze specifieke verkoopster bij de Blokker die de bestelling bij de Thuiszorgwinkel in een wip regelde. Maar ik ben lang niet altijd tevreden over het Blokker personeel!Het bestelde bij de Thuiszorgwinkel was de volgen
José Lenoir
Snelle Levering maar verkeerd artikel. Kon artikel inleveren bij GSL punt, km van huis. Uiteindelijk mocht ik artikel houden (2 nagelborstels). Fout die drukte. 2 Dagen later kwam juiste bestelling.
L Hoving
snelle levering . ook op de afgesproken plek neergezet. kon niet beter
Als je een product wilt retourneren kun je een RETOURINSTRUCTIE aanvragen bij onze klantenservice.
Onze klantenservice is te bereiken via onderstaand mailadres en telefoonnummer.
Met behulp van deze retourinstructie (verzendlabel of antwoordnummer) kan je het pakket gratis aan ons retourneren.
BELANGRIJK OM TE WETEN:
- Producten van ons kunnen niet worden geretourneerd naar Blokker (ook niet in één van de winkels).
- Producten kun je met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking terugsturen. Als je het product te veel hebt gebruikt om te beoordelen, dan kunnen wij daar een waardevermindering voor in rekening brengen. Dat bedrag wordt in mindering gebracht op het bedrag dat je nog terugkrijgt. Producten waarvan de verzegeling is verbroken kunnen niet worden geretourneerd, (zoals games, batterijen en hygiëne gevoelige producten) .
- Als een product beschadigd of defect is verzoeken wij je om ons hiervan direct op de hoogte te brengen, zodat wij met jou een oplossing kunnen zoeken.
- Wanneer je een bestelling terugstuurt, vergeet dan niet de pakbon en/of een retourformulier toe te voegen (anders kan jouw retourzending niet in behandeling worden genomen).
- Vraag en bewaar altijd het verzendbewijs voor het geval het pakket per ongeluk vermist raakt.
- Als wij het product in goede staat hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per email vanuit Blokker.
- De terugbetaling zal (indien van toepassing) worden verzorgd door Blokker.
Klachtenbehandeling
Mogelijk heb je een klacht over een bestelling, dit vinden wij uiteraard erg vervelend. Voor een zo spoedig en soepel mogelijke afhandeling van de klacht verzoeken wij je direct te richten tot de verkooppartner. De contactinformatie kun je terugvinden in de orderbevestiging en op deze pagina. De verkooppartner is niet aangesloten bij de Stichting Geschillencommissie. Maar als Europese klant kan je een geschil indienen bij ODR (Online geschilbeslechting van de Europese Commissie).
Mocht je er niet met de verkooppartner uitkomen of een klacht hebben over de verkooppartner zelf, dan kun je contact opnemen met de Blokker klantenservice. De Blokker klantenservice is van maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur en zaterdag 09:00 - 17:00 uur bereikbaar via 088-9494800.